Islamizace

9. července 2015 v 14:25


...demografické potíže, které Česku kvůli nízké porodnosti do budoucna hrozí.


Šéf lidovců Pavel Bělobrádek očekává, že Česko příjme stovky běženců


zdroj: zpravy.tiscali.cz




Pan Bělohrádek si myslí, že islámští uprchlíci vyřeší problém s nízkou porodností v ČR. Opět se potvrdilo, že naši zemi vedou hnusní vlastizrádci. ČR už teď žije na dluh, který díky úrokům narůstá doslova každou vteřinu: http://www.verejnydluh.cz/




A my ještě budeme přijímat takové parchanty, kteří znásilňují ženy a malé děti? A Bělohrádek ještě vypustí z pusy takovou blbost, jako že nám pomohou zvýšit porodnost? Jak asi bude naše země vypadat za pět, deset let? Budeme se tu bát vylézt z baráku, aby nás nepřepadli, ve vlastní domovině, spát s pistolí pod polštářem. Vážně naše vláda podporuje víc cizáky a parchanty místo pracujících férových lidí? Kvůli tomuhle položilo ještě ne tak dávno přes 25 000 našich vojáků svoje životy ve druhé světové válce, kvůli tomu, aby tu vláda na všechno položila kabel a odsoudila nás timhle k záhubě?

Nejsem proti uprchlíkům. Uprchlíkům, kteří utíkají ze své země, protože mají hlad a trpí.
Uprchlíkům, kteří se učí jazyk a začlení se a snaží se a itegrují se a respektují naše pravidla a zákony, těm tu ráda zahřeji místo a pomůžu jim. Protože jsme lidi.

Ale tohle je invaze. Mezi takzvanými uprchlíky nejsou ženy a děti, ale spíše mladí muži. A uprchlíky přeci nikdo nevede. Uprchlíci neutíkají s desetitisíci dolary po kapsách a nevraždí a neznásilňují.

- žena, kteá si zasloužila útok kyselinou jen proto, že odmítla manželství.

Do tohohle máme přivést naše děti? Pokud chtějí zvýšit porodnost, co kdyby přestali okrádat ženy, které jsou v očekávání, které chodí do práce, dokud neporodí a potom žijí na rohlících s vodou, aby malému mohly koupit plínky. Proč ty peníze, když je tak nutně potřebují někam investovat, nevloží na maminy, na nemocné děti, kterým hrozí smrt, když nepodstoupí operaci za milion. Jistě, radši než pomoct českému občanovi, pomůžeme agresorovi.
Přivést dítě do země, ve které se děje tohle, to je hrůza. Přivést dítě sem, do země, která se stará radši o cizí než o nás… Nemyslím si, že to tak vidím jen já. Určitě nejsem sama, kdo si řekl - jako žena - že nedopustím, aby moje budoucí dítě tady trpělo. Protože jen ta představa, že mám dítě, které je v nebezpečí a má hlad, mě dohání k šílenství.
Jak moc klesne porodnost teď?
Tímto vás chci poprosit, jděte na http://www.ivcrn.cz/petice2015.pdf , vytiskněte si tuto petici a sbírejte podpisy se mnou. Na petici nic neměňte, nebo bude neplatná a zašlete ji na dresu Ing. Jiří Barták, U Trojice 6, 370 04 České Budějovice


A nejhorší je, že tohle není žádný přihlouplý sen, ale ošklivá realita, která se každým dnem zhoršuje. Tohle nezkončí, dokud to někdo nezarazí.
Pokud budeme tiše sedět a nic nedělat, dopadne to špatně. Vážně tohle chceme?

 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Ronnie Ronnie | 9. července 2015 v 15:09 | Reagovat

Souhlasím s tebou ve všem, co píšeš.
Sleduji zprávy, videa a všechny možný zdroje informací a narůstá ve mě panika a ptám se: Jak tohle sakra dopadne?!
Nechápu naše politiky....jo, sice velké úplatky hodně přemlouvají ke kdejakým činům, ale vážně jsou schopni přistoupit na vlnu imigrantů, kteří tu jen a jen zvýší kriminalitu?!
Ano, jak píšeš, někteří lidé utíkají, protože je v jejich zemi chudoba, hlad, bída, ale většina imigrantů jsou jen muži, kteří se nejspíš ani nehodlají přizpůsobit naší kultuře, naopak, chtějí zde zavést kulturu svoji.

2 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 9. července 2015 v 15:12 | Reagovat

Jen pár bodů - ta fotka s tím dítětem je co? Odkud? V jakém kontextu? Proč je v článku? Skoro mi to připadá jako malej Nepálec (asi nebude, ale je to nějaký divný), ale co se tam děje? Víme? Nevíme? Ta další mi pak zase spíš než africkou muslimku připomíná Indku, aspoň podle oblečení. Což je taky něco jinýho a jenom to hraje na city.

Další - proč ty peníze nevloží na nemocné děti. Jaké peníze, myslíš daně? Ještě to chce nastudovat existenci pojišťoven a systému zdravotnictví, daně nejsou primárně na péči o zdraví lidu, proto máme taky zdravotní pojištění povinné už od kolíbky. A že je kradou? A těhotným dokonce? No, mohl by se nastavit systém, kdy se nebudou vybírat ani daně, ani pojistné. Ale pak budeš muset přispívat na stavbu silnice kolem tvého baráku aktivně, stejně jako za lampu venku, údržbu parku a vůbec všeho, protože žádné veřejné finance nebudou, budeš platit velké částky za každou návštěvu doktora, nehledě na zákroky, když budeš nemocná nebo nezaměstnaná, nedostaneš vůbec nic, budeš si platit každý stupeň vzdělávání, a když budeš mít mzdu, která ti pokryje sotva bydlení a energie, tak žádné přídavky nedostaneš a ty plíny nekoupíš tak jako tak. A ani ty rohlíky. Když ale teď nemáš na jídlo, můžeš si o různé dávky zažádat. Když splníš podmínky, tak ti je přiznají, ať tu bude uprchlíků nula nebo padesát tisíc. A když ani to nestačí, no, to je problém, ale nejde se na něj dívat tak jednoduše, jako že stát nepřispěl a je to jeho vina. Jakmile totiž někdo ani s přídavky nemá na základní potřeby, je potřeba probrat jeho problémy důkladněji. Jak to má s prací? Jak to má s bydlením? Jde s tím něco udělat? Co druhý rodič dítěte, jak ten to má? Platí alimenty? Jde tam s tím hnout? Lidi se stejně nemají, mít nebudou a ani nemůžou, někteří prostě, aby vyžili, musí bydlet v nejlevnějších lokacích a hlídat každou korunu, ale to je opět něco, co nevyřeší odmítnutí uprchlíků a "zvýšení sociálních jistot", to je spíš něco, co je nutné řešit různou právní úpravou v pracovní a občanské oblasti, vymáháním pravidel, rozšiřováním možností lidí, vzděláním a tak dál.

Nevyjadřuju se absolutně k tomu, zda přijímat nebo ne, zda jsou bezpečnostní hrozba nebo ne, zda potřebují pomoc a jsou schopni se začlenit, nebo ne, ale vadí mi podobné argumenty na city, co vlastně nefungují. Nepřijímejme je, protože stát nezaplatí nemocné děti, ale bude platit uprchlíka! Nepřijímejme je, protože za pět let tady bude moře burek! Nepřijímejme je, protože nebudou pracovat!
No, pracovat nějakou dobu nebudou, protože určitou dobu tu zájemci o azyl pracovat nesmí, taková jsou pravidla. A co se týče toho ostatního, stát nemocné dítě tak jako tak nezaplatí, ostatně už jsem na to fakt alergická - spousta lidí si představuje, že by stát neměl vybírat žádné peníze a ještě hradit všechno k životu potřebné a celé zdravotnictví, což prostě nejde, není to hezký, je smutný, když někdo nemá na operaci, co je pro něj nezbytná, ale prostě je to tak, ještě jsme nevymysleli systém, který by tohle dokázal utáhnout a jestli někomu připadá, že je špatně nastavená rovnováha mezi tím, co se vybere do zdravotnictví a co se ještě musí připlácet, tak může být, ale bez zkoušení se to asi nezjistí a žádný stát na světě není schopný plně hradit to, na co lidi nestačí. Stejně tak se může říct, že kdyby se nestavěla další dálnice, mohl by stát ze štědrosti srdce zaplatit operaci dvěma dětem, kdyby se poslancům snížily platy, mohly by se zmodernizovat nemocnic, kdyby se neplatilo něco jiného, mohly by pojišťovny hradit další zákroky a tak dál, vždycky je to buď a nebo, je potřeba usoudit, co je aktuálně důležitější, co je dlouhodobě důležitější, na co je zároveň tlak mezinárodních společenství... plus samozřejmě neexistuje jedna obrovská pokladna, z které se vyhazuje kam se zrovna namane, ale různé daně i různé pojistné putuje do různých rozpočtů a financuje různé záležitosti, musí se platit dluhy a tak dále, fakt to nefunguje tak, že když zaplatí uprchlíka, vezmou tu částku z rozpočtu pojišťovny nebo nemocnice nebo z důchodů a tak.  

A argument, že za pět let tu bude jak v Saudské Arábii nesnáším úplně nejvíc, protože je to blbost. Možná se může stát, že radikální a méně rozvinutá kultura převálcuje naši, v historii se to taky stávalo, ale v současném právním a mezinárodním prostředí by to vyžadovalo asi jednak mnohem drastičtější válku a pak ještě pár desetiletí vymáhání s tím, že by se tomu nikdo nijak výrazně nepostavil. Problémy to určitě znamená a nemalé, ale rovnou přehupsnutí na úplně odlišnou kulturu pocházející z úplně odlišného prostředí, jak politického, tak přírodního?

3 Špekatý tarzan Špekatý tarzan | Web | 9. července 2015 v 15:26 | Reagovat

Naprosto s Vámi souhlasím!

4 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 9. července 2015 v 20:04 | Reagovat

Odpovím ti tady a na svém blogu komentář smažu, protože nemám ráda, když je reakce na nějaký článek na jiném blogu pod mým článkem, co s tím nemá nic společného, je to matoucí, nemažu ho proto, že bych ho tam nechtěla. Takže tady:
-nenapsala jsi to přímo, ale vyplývá to z toho - proč peníze nevloží na maminy nebo nemocné děti - protože na ty má vyčleněné peníze z předem daných zdrojů, nemůže si přehazovat jak se mu to hodí. A když to píšeš takhle, tak to prostě zní "zaplatí uprchlíky a na děti bude chybět, bere dětem, kterým to mohl dát". Což prostě nebere, protože by to tam stejně nedal (možná by to vynaložil na jiný kraviny nebo na něco důležitějšího, ale protože fakt nevím, z kterých fondů bude platit tuhle pomoc, tak si rozhodně netroufám tvrdit, že by to dal do zdravotnictví nebo sociální péče). Stát nemá povinnost hradit lidem nadstandard a bohužel, drahá výjimečná operace nadstandard je.
-kde ty peníze budou brát na dávky při splnění podmínek, když teď už nejsou - to je to samé. Vybírání pojistného, vybírání daní, tyhle příjmy plynou na jednotlivé účty, z kterých se potom bere na jednotlivé věci. I když budou muset vyčlenit peníze pro pomoc uprchlíkům, budou muset POŘÁD mít STEJNÉ peníze na dávky, protože ty dávky musí vyplácet podle zákona, stanoveného životního a existenčního minima, jsou to docela složité výpočty a rozhodně je nemůžou snížit, natož zrušit, takže na to musí mít peníze pořád. Tudíž ne, ani s uprchlíky z dávek neubude. S více výdaji se maximálně nezvýší, ale nepřipadá mi, že o zvyšování by se mělo jednat i kdyby náhle zmizely všechny dluhy a souhlasím, že by neuškodilo trochu do toho pumpnout, aby se podpořila porodnost. Ale kolik zákon přiznává teď, tolik budou muset mít i v budoucnu.
-A ne, opravdu se neděsím toho, že by to tu za pět let vypadalo nějak tragicky, abych musela spát se zbraní pod polštářem a bát se přivést do tohohle světa dítě. Vlastně kolem sebe opravdu nic nepozoruju. Projdu se Plzní a vidím plzeňáky, turisty a lidi z okolí. Nevidím fanatiky, nevidím útočníky, nevidím nikoho, kdo by někoho buzeroval za to, že se neřídí Koránem. Neviděla jsem to tam před pěti lety, nevidím to teď a nemyslím si, že to uvidím za pět let. Stejně jako to nevídám v Budějovicích nebo tak. Spíš vídám problémy s cikány, ale to už o dost déle a to už je dost provařené a nesouvisející. V tom není nic statečného, jenom to, že když vidím srdceryvný klip o nejbrutálnějších radikálech a pár zpráv o nějaké skupině nebo jedincích mezi nimi, tak hned nepropadám panice, ale uvědomím si, co tu kolem mě je DOOPRAVDY a ne co by tu hypoteticky mohlo být podle Černá kronika povidala. Protože problémy být můžou, ale bát se islamizace, která má nastat? No... ne, nedovedu si představit, že by mohlo za chvilku dojít k radikální změně kultury a společenského a právního řádu uprostřed Evropy v současném mezinárodním společenství. To je prostě panika a velký voči, který mají média rádi, ale mě to nepostihuje, ne.
-na dluh žijeme a těžko se s tím něco udělá, to jo, ale ti uprchlíci to opět nevytrhnou. Dělá se tu spousta zbytečně drahých volovin, co vlastně ani moc nesouvisí s obyvatelstvem, ale co je stát povinnen vydat, to prostě vydat musí, ať uprchlíky přijme nebo ne. Akorát je na čase, aby začal líp hospodařit, protože uprchlíci jsou fakt to poslední, co by zbytečně žralo příjmy (neskutečně mě třeba vytáčí, když se někde za obecní nebo státní peníze postaví ptákovina, která nikomu není užitečná). Ale opět, i když přebytek v rozpočtu nemáme a akorát to prohloubí dluh, tak to neubere ostatním povinným výdajům.
-Právěže několikrát opakuješ, že stát se radši stará o cizí, než o vlastní občany a já ti vypsala, proč to není pravda a proč stát bude muset pořád svým občanům platit to, co jim platí, a jak uprchlíci fakt neukusujou nemocným dětem nebo matkám bez příjmu. A výkřiky o tom, že přinesou záhubu, už neberu vůbec, to je prostě... výkřik bez hlubšího zamyšlení. Jak říkám, hra na city podívejte jak jsou zlí a jak je stát bude protežovat a na vlastní si ani nevzpomene. Fakt se zapomíná, že stát má povinnost vzpomenout si na vlastní, i kdyby někde musel najít pár miliard pro ty cizí.

5 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 9. července 2015 v 20:14 | Reagovat

[4]: Takhle - chápu, že se někdo může bát, zvlášť když existují města, kde už je při střetu různých kultur pořádný problém. Ale jelikož nevidím, že by se tu něco šíleného dělo nebo že by se měnily zákony nebo dokonce Ústava ohledně svobody vyznání nebo projevu, tak nevidím důvod, proč se bát taky. Období, kdy mě děsila videa o změnách klimatu, o radikálech nebo o epidemiích už mám za sebou a beru to víc střízlivě.

6 A. A. | E-mail | Web | 9. července 2015 v 20:48 | Reagovat

Upřímně, takhle k tomu přistupovat, o nevím. Já novinky raději moc nesleduju, a nevím teda žádý podrobnosti, ale uprchlíky by sme neměli srovnávat s Islámskými radikály a narušenýma agresorama... Podle mě to zas až tak horký nebude. Alespoˇne u nás. Snad a zatím.
I když pravda, pracuju v knihkupectví a jednou se mě dvě náctiletý český holčiny ptaly na základy arabštiny. Když jsem se zeptala proč zrovna arabštiny, málem se mi tam roztekly, jak krásnej jazyk to je. Trochu se bojim co z těch holek vyroste a kolik takových dalších ve státě máme. Nu, to už trochu děsivý je.

7 Xanomes Xanomes | E-mail | Web | 13. července 2015 v 17:22 | Reagovat

Souhlasím.

8 J.I.Jane J.I.Jane | 13. července 2015 v 18:49 | Reagovat

Ve všem souhlasím, nechci k tomu nic víc psát, jelikož jsem došla k názoru, že nějaké diskuze na tohle téma jsou k ničemu. Obhájci multikulti a příjímání uprchlíků si stejně vždycky řeknou to svoje, ať už to jsou sebevětší kraviny...Někdy mám chuť vzít korán a omlátit ho těm Dobrosráčům o hlavu se slovy: "TO JE ISLÁM! ISLÁM!" Vraždění, znásilňování, ponižování žen...Já korán četla. A pro mě je každá žena, která islám a muslimy obhajují, úplně blbá.

9 Van Vendy Van Vendy | Web | 18. července 2015 v 22:42 | Reagovat

Je dobře, že o tom píšeš, ale obávám se, že se setkáš s mnoha negativními komentáři. Ty máš svou zkušenost, ti druzí ji nemají a ještě se osobně nesetkali s někým, kdo změní jejich životy k nepoznání. Počítám, že v lepším případě budeme žít jednou v ghettech, v horším budeme islamizováni nebo vyvražděni. Pokud se stane zázrak (ten nejlepší případ), Evropa se na poslední chvíli vzchopí a tohle zastaví. Ale to by byl fakt zázrak...

P.S. osobně nemám problém, vídávám u nás jednu muslimku a ta je v pohodě, ale vidím, co se děje kolem a řekla bych, že co dnes není, může za nějaký rok být. A vždycky platí, že když je někdo v menšině, drží se zpátky, ale jak přejde počtem do většiny, začne se chovat nadřazeně.

10 Shannon Shannon | Web | 20. července 2017 v 5:15 | Reagovat

Každý z nás tak či onak aspoň raz tvárou v tvár s akciami, ktoré sľubujú veľké ocenenie - televízory, autá, chladničky alebo iPhone5C. Ale je to naozaj - získať zdarma iPhone? Podrobnosti WEB!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama