Operátorka. Paní Operátorka.

15. června 2017 v 17:28 | bonneris
Dneska jsem poprvý v nový práci doopravdy pracovala. Doteď bylo jen školení. Stala jsem se certifikovanou operátorkou Vodafone. První krok, který jsem kvůli certifikaci musela učinit byl certifikační hovor s lidma od kvality, což proběhlo dobře. Mohla jsem si tam vymýšlet, byl to pouze demohovor. Paní byla velice milá.
To mě nakoplo a hned po krátkém meetingu jsem šla zpátky za počítač a vytočila jsem si prvního opravdového zákazníka. Nevzal telefon, stejně jako další čtyři. Když jsem se konečně někomu dovolala, neznala heslo a tak mě odkázala na manžela, kterej určitě ví. Tak jsem volala manželovi. Ve chvíli, kdy mi hovor přijal jsem se zrovna dívala z okna. Nějakej pošahanej a totálně nalitej chlap stál před oknem, za stromem. Pak se nějak zamotal a začal si rozepínat poklopec. Absolutně jsem nemohla odtrhnout pohled, nevěřila jsem, že to opravdu dělá. No vytáhnul si svýho ptáčka jerabáčka, zamířil na ten strom, čelem ke mě - ptákem ke mě - a snažil se vymočit, což se mu nějak nepovedlo. Člověk by čekal, že když to nejde, zastrčí ho zpátky a zapne si kalhoty. To on neudělal. S vytaženým ptákem se rozešel dál, namáčknul se přímo na okno. Takže jsem tam seděla, s pusou otevřenou dokořán, neschopna pochopit, že si toho nikdo kromě mě nevšimnul, včetně Kamila, kterej seděl přímo u toho okna a ten pták mu tam div neudělal na okně obtisk. Takže to byl první problém, kterej nastal - absolutně mě to rozhodilo, takže když jsem se měla přihlásit do systému, najednou jsem vůbec nevěděla jak se dostat na toho zákazníka, kterej mi tam nakonec chudák čekal na lince asi pět minut, než mi přišla pomoct team leaderka.



Každopádně ten pán na druhým konci drátu byl neuvěřitelně hodnej a trpělivej a vůbec mě za to dlouhý čekání nevyhlásil, jako bych to udělala já, a ani nebyl nepříjemnej.
Já jsem zrovna taková povaha, že jsem z tohohle seknutí se, z toho že jsem najednou nevěděla jak dál, měla spíš srandu a brala jsem to tak nějak s nadsázkou, s humorem. Říkala jsem si, že když jsem se naučila s pokladním systémem v trafice během ostrýho provozu, face to face zákazníkovi, kterej viděl, jak panikařím, tak že už snad tohle nějak zvládnu. Ostatní nováčci to ale takhle v pohodě nebrali. Až na to, že neviděli (nebo neviděly, samý ženský) toho ožralu s pindíkem nalepeným na skle, zasekly jsme se všechny na stejným programu. Jedna z nich se tam složila a rozbrečela se, což mi bylo vzhledem k tomu jak je hodná a usměvavá hrozně líto, že si to tak bere, protože řekněme si to narovinu, kdo měl první den v práci absolutně bez chyby a bez problému?
Závěrem vás všechny chci poprosit: buďte milí na operátorky a hlavně na ty z Vodafonu, možná to budu právě já, kdo se vám příště dovolá a bude zmatkovat.
Hezký den.
Naslyšenou
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama